Chaam trekt overwinning over de streep

Willem II 1 (zon)

9 oktober 2016 14:30

Jong, H.L.W. de

Afgelopen zondag stond de wedstrijd tegen Willem 2 op het programma. Na de ongelukkige nederlaag tegen Tuldania vorige week, wil de Chaam weer aanspraak maken op 3 punten op bij de bovenste 5 te blijven.

De wedstrijd was dik tien minuten op gang en Chaam mocht al een voorsprong noteren. Martijn van de Broek haalde uit met links en scoorde de 1-0.  Tien minuten later verdubbelde Mcihel van de Heijning de score door de 2-0 aan te tekenen. Chaam leek op rozen te zitten.

Maar Willem 2 bracht al snel de marge terug naar 1 goal en op slag van rust zelfs nog op 2-2., waarmee Chaam zichzelf tekort deed. Na rust hielden Chaam en Willem 2 zich in evenwicht. Door allebei nog een  keer te scoren. Voor Chaam was Nils de Rooij trefzeker.

Willem 2 had de stille hoop om een punt mee te smokkelen uit Chaam, maar dat was buiten Martijn van de Broek gerekend, die zijn sterke seizoensopening nogmaals benadrukte en de 4-3 tegen de touwen schoot.