Contributieoverzicht

Heren 35+/45+ , Dames 30+€ 65,-
G-Team                                € 65,-

Rustend lid                          € 30,-

Bij een 3e spelend familielid, wonend op hetzelfde adres, is er een korting van 50% van toepassing op de contributie van het 3e spelende lid.

Binnen 3 weken na inschrijving mag je je lidmaatschap kosteloos annuleren. Er zal geen contributie geïnd worden.

Als je lid wordt en deelneemt aan trainingen en/of wedstrijden voor 1 januari ben je de volle contributie voor het lopende verenigingsjaar verschuldigd. Als je lid wordt na 1 januari en deelneemt aan trainingen en/of wedstrijden is 50% van de jaarcontributie verschuldigd.

De contributie kan alleen worden voldaan door het afgeven van een incassomachtiging. De contributie zal in gedeelten van 50% in oktober en februari van je bank- of girorekening worden afgeschreven.

Peildatum leeftijd gelijk aan KNVB bepaling, op dit moment 1 Januari

Mocht je nog geen automatische incasso hebben, vul dan het online formulier in wat je kunt vinden bij "Lidmaatschap"
Bij problemen neem dan contact op met Anky Martens ([email protected])

Mocht je ondersteuning nodig hebben om de contributie te voldoen, dan kan onze financieel contactpersoon helpen met het vinden van ondersteunende subsidieregelingen, stuur een mail naar [email protected] en we nemen contact op.