Samenwerking De Praktijk

Samenwerking Fysio De Praktijk

Er bereikt ons regelmatig de vraag over welke zorg voor fysiotherapie wordt vergoed als voetballer van VV Chaam.

Wanneer je onder de 18 jaar oud bent, wordt fysiotherapie voor de eerste 9 behandelingen vergoed door de zorgverzekeraar. Aanmelding voor deze zorg kan rechtstreeks bij De Praktijk in Chaam, er is hiervoor geen verwijzing nodig. Leden ouder dan 18 jaar kunnen een aanvullende dekking voor fysiotherapie afsluiten. Een andere optie is om de behandeling zelf te betalen.Er bestaan uitzonderingen waarbij de therapie vergoed wordt uit de basisverzekering. Informatie over deze uitzonderingen en informatie over de aanvullende verzekeringen voor fysiotherapie in 2020 is terug te vinden op zorgwijzer.nl

Controleer dus je verzekering! Switchen van verzekeraar kan nog tot 31 december.

Leden van VV Chaam kunnen binnen 24 uur op werkdagen terecht bij De Praktijk voor hun eerste afspraak.

Wanneer er vanwege een sportblessure twee behandelingen plaatsvinden in de maand, kunnen leden kosteloos de rest van de maand gebruik maken van de oefenzaal om aan hun revalidatie en conditie te werken.

De Praktijk is gevestigd in het gezondheidscentrum van Chaam.

De Werf 3   Tel. 0161492232   [email protected]